Thursday, October 8, 2009

אנסמבל זמרי מורן באבו גוש - ליסה ורכובסקי


אנסמבל זמרי מורן מונה זמרים צעירים בוגרי המקהלה וסטודנטים באקדמיות למוסיקה, בגילאי 18 – 30. האנסמבל הוקם ב- 1998, כגוף ייצוגי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
אנסמבל זמרי מורן מופיע עם התזמורות המובילות בארץ ומבצע ממיטב המוסיקה המקהלתית, לצד יצירות מקוריות של מיטב המלחינים הישראלים: גיל אלדמע, גיל שוחט, מנחם ויזנברג, חיים פרמונט, יחזקאל בראון ושלמה גרוניך.
בקיץ 2002 זכה האנסמבל בפרס הראשון בתחרות בינלאומית ביפן, וב- 1998 בתחרות הבינלאומית "שירת הימים" בישראל.
האנסמבל הופיע בפסטיבל 'באך' ביוג'ין – אורגון ארה"ב, בפסטיבל ליטורגי בגרמניה וכמקהלה הייצוגית ב'אקספו 2000' בהנובר גרמניה.
בעונת 2002-3 הופיע בהפקות האופרה 'דידו ואנאס' מאת הנרי פרסל, ו-'מיסה ברויס' מאת מוצרט. במהלך 2003-2004 השתתף האנסמבל בסדרת קונצרטים עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית, בסדרה הקאמרית עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון ובסדרת המנויים של התזמורת הקאמרית הישראלית. כמו כן העלה הפקה מיוחדת לאורטוריה 'בת יפתח' מאת קריסימי. פעילותה המיוחדת של מקהלת מורן למען הקהילה (במסגרת המרכז הישראלי למוסיקה ווקאלית) מוצאת את ביטוייה באמצעות 3 הרכבים נוספים, הכוללים מקהלות משולבות של ילדי מורן עם הרכבים של ילדים ובני נוער בסיכון והרכב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

No comments:

Post a Comment